Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Dowiedz się więcej...zamknij
panel administracyjny

Kampanie AdWords

Wraz z pozycjonowaniem, kampania AdWords jest jedną z najpopularniejszych obecnie form promocji w Internecie. To świetny sposób na szybkie zwiększenie ruchu i pozyskanie nowych Klientów.

Reklama strony za pomocą linków sponsorowanych ma wiele zalet:

Płacisz tylko za kliknięcia a nie wyświetlenia danej reklamy

Uzyskujesz natychmiastowy efekt, bowiem reklama trafia tylko do osób zainteresowanych Twoją ofertą

To Ty decydujesz, gdzie będzie wyświetlana

Masz możliwość nieustannej kontroli budżetu

Nasza oferta dotycząca linków sponsorowanych obejmuje:

  • Fachową pomoc przy doborze właściwych słów kluczowych
  • Stworzenie przyciągającej uwagę treści reklamy
  • Nieustanną optymalizację i obsługę kampanii
  • Comiesięczny raport ze skuteczności kampanii

Skuteczne kampanie AdWords wymagają profesjonalnego przygotowania. Nasz zespół zadba o wszystkie szczegóły.

Powierz reklamę swojej firmy Specjalistom!

 

W zakresie reklamy linków sponsorowanych, Naszym Klientom oferujemy dwa modele kampanii:                                                                 

Kampania w modelu budżetowym,z jawną marżą, przygotowana specjalnie dla Tych, którzy już skorzystali z tej formy reklamy swojej strony i są przekonani co do jej efektywności

W ramach tego modelu kampanii, istnieje możliwość doboru strategii, która zostanie zastosowana:

  • Kampania agresywna – tak optymalizujemy kampanię, abyś miał gwarancję, że Twoje reklamy znajdują się na TOP3 pozycjach linków sponsorowanych. Co prawda, w modelu tym koszt za kliknięcie jest większy ale masz pewność, że efekt kampanii będzie lepszy.
  • Kampania zbilansowana – model ten, dedykowany jest tym, którzy w swoich działaniach marketingowych główny nacisk kładą na pozyskanie użytkowników, przy niższym koszcie za kliknięcie.

Kampania w modelu opartym na pakiecie kliknięć (500, 1000 bądź 3000 klików) -  to kampania, w której  otrzymujesz gwarancję ilości wejść na stronę internetową za ściśle określony budżet ustalony na początku kampanii.